from 0,00 ₺

Antalya, Türkiye
Derecelendirilmemiş
Süre

1 Gün

Tur Tipi

Günlük Tur

Grup Sayısı

10 kişi

Diller

Arapça, English, Francais, Türkçe

Genel Bakış

Bugün Antalya Şehir Turuna çıkıyoruz. Bu turistik şehri Düden Şelalesi, Kaleiçi, Alış veriş ve Tekne Turu ile doyasıya geziyoruz.

Güzergah

09:00
Otelde kahvaltımızı alıyor ve otobüsümüzle saat 09.00’da otelden ayrılıyoruz. Bu harika turda, önce bir doğa harikasını görecek, deri ve takı konusunda uzmanlarından bilgi alıp, Türkiye'nin dünyaca ünlü tekstil sanayinden örnekleri tanıyacak, sonra eski kenti gezecek ve çok özel showlar görme fırsatı bulacağız. Bu arada harika bir öğle yemeği ve tekne turu da bizi bekliyor olacak.
Düden Şelalesi
Turumuzun ilk durağı, Toros dağlarının eteklerindeki pınarlardan çıkan suyun, yeniden yeraltındaki kanallardan geçip, yer üstüne çıktığı yerde oluşan bir şelale olacak. Yeşil dokunun yoğunluğunda oluşan Düden şelalesinde 45 dakika geçirecek, fotoğraf çekimleriyle anı ölümsüzleştireceğiz.
Alış-Veriş
Deri ve kürk imalat merkezine gelip, bizim için sunulacak defile gösterilerini izleyecek ve alışveriş imkanı bulacağız. Kadın giyim ve gümüş takı mağazalarına geçecek, burada alışveriş için zamanımızı geçireceğiz
Öğle Yemeği
Öğle yemeği için nefis lezzetleri tadacağımız restorana geleceğiz.
Kaleiçi-Antik Liman
Yemek sonrası, Antalya'nın antik dönemden bu yana yerleşim merkezi olan Kaleiçi'ne girecek ve eski kentin dar sokaklarını gezerek Antik Limana geleceğiz.
Tekne Turu
Antik Limanda bizi bekleyen teknemiz ile 45 dakikalık bir nostaljik deniz turu yapacak ve Antalya şehir merkezini denizden görme ve fotoğraflama keyfini yaşayacağız.
Dönüş
Limana dönüp, teknemize veda edecek ve Kaleiçi'nden çıkarak, bizi bekleyen otobüsümüzle otele dönerek turumuzu tamamlayacağız.