from 0,00 ₺

Merkez Mahallesi, 07570 Demre (Kale)/Demre/Antalya
Derecelendirilmemiş
Süre

1 Gün

Tur Tipi

Günlük Tur

Grup Sayısı

10 kişi

Diller

Arapça, English, Francais, Türkçe

Genel Bakış

Antalya’nın batı ilçelerinden Demre hem doğal güzellikleri, hem de tarihsel ve kültürel dokusu ile Türkiye’nin en ilgi çekici köşelerinden biridir. Bugün bu eşsiz bölgeye yapacağımız günübirlik turda yörenin denizden ve karadan tüm güzelliklerini görecek, değişik etkinlikleri bir arada yapma fırsatı bulacaksınız.

Erken bir kahvaltı sonrası rehberimizin bildireceği saatte, otobüslerimizle Demre’ye doğru yola çıkıyoruz. Ortalama 1 saat 45 dakikalık yolculuk sonrası Demre’ye ulaşıyoruz. Demre ilçesinin en önemli özelliği olan Hagios Nikolaos (Noel Baba) Kilisesi gezilerek bölgedeki etkinliklerimize başlıyoruz. Kilise ziyareti sonrası Üçağız bölgesine geçip, bizi bekleyen teknemize biniyor, Batık Kent, Kekova Adası turumuza başlıyoruz. Bu tur sırasında ayrıca dünyaca ünlü Likya Kaya Mezarlarını ve Simena Antik Kenti kalıntılarını panaromik olarak izleyecek, rehberimizden bilgiler alacağız.

Tekne turumuzu tamamladıktan sonra öğle yemeği için Demre’de eşsiz lezzetleri tadacağımız restoranımıza geçiyoruz.

Yemek sonrası sizlere Demre’yi daha keyifle tanımanız ve yöresel ürünlerden alış veriş yapabilmeniz için serbest zaman veriyoruz. Saat 16:00’da otobüsümüze biniyor, keyifli ve eğlenceli bir yolculukla otelimize ulaşıyoruz.