from 0,00 ₺

Kemer Marina Merkez, Yalı Cd. 9/A, 07990 Kemer/Antalya
Derecelendirilmemiş
Süre

1 Gün

Tur Tipi

Günlük Tur

Grup Sayısı

10 kişi

Diller

Arapça, English, Francais, Türkçe

Genel Bakış

Deniz & Güneş… Hayallerinizin Gerçeğe Dönüştüğü Anlar… Tatil günlerinizden birini, denizin koynunda, güneşin sıcak nefesini hissederek, Kemer’in eşsiz koylarında güzel bir tekne gezintisiyle geçirmeye ne dersiniz?

Güzergah

08:30
Otelde alacağımız kahvaltı sonrası, 08: 30'da otelden ayrılıyoruz
09:30-10:00
Kısa yolculuğumuzun ardından Kemer limanına varıyoruz. Turumuz 9:30 - 10:00 saatleri arasında Kemer limanından başlıyor.
10:00-16:30
İlk durağımız antik Phaselis kentinin kıyısında yer aldığı zarif koylar olacak. İ.Ö. 7. yüzyılda kurulmuş olan Phaselis antik limanı 3 küçük koya yerleşmiştir. Bu koylardan büyük olanda vereceğimiz molada, kıyıya çıkarak çam ağaçları arasında, kumluklar üzerine kurulmuş olan antik kentin kalıntılarını keşfedeceksiniz. Antik kenti gezdikten sonra, körfezin berrak mavi sularında yıkanacak, bu yüzme molasının ardından öğle yemeğimizi teknede, açık büfe olarak alacağız. ​Muhteşem manzara eşliğinde yol alan teknemiz Kleopatra ve Cennet koylarında mola verecek ve bu eşsiz koyların berrak maviliğinde yüzmenin keyfine biraz daha varacağız.
16:30
Buradan başlayacak dönüş rotamızda, doyumsuz manzarayı belleğimize yerleştirerek, saat 16:30’da Kemer Limanına döneceğiz. Burada bizi bekleyen aracımızla otellerimize varacak ve bu güzel günü tamamlayacağız.